пʼятницю, 19 жовтня 2018 р.

20 років кафедрі практичної психології



Щиро вітаємо з 20-річчям кафедру практичної психології!

Кафедра практичної психології створена у вересні 1998 року в період організації психолого-педагогічного факультету. Однак підготовка фахівців з практичної психології була започаткована ще у 1991 році, коли на факультет було набрано групу студентів зі спеціальності «Вчитель початкових класів і практичний психолог».

У 1996 році здійснено набір за спеціальністю «Практична психологія», а з 2003 року ведеться підготовка фахівців за спеціальністю «Психологія». У межах згаданих спеціальностей кафедра здійснює підготовку:

бакалаврів психології (спеціалізації: практичний психолог і організатор з персоналу);
магістрів психології (спеціалізація: психолог-дослідник. Викладач психологічних дисциплін. Кваліфікація – науковий співробітник-консультант (психолог), викладач вищого навчального закладу).

На кафедрі практичної психології працюють 15 викладачів (1 професор, 9 доцентів, 2 викладачі кандидати наук, 3 асистенти).

За період функціонування кафедри здійснено ґрунтовну роботу з формування бази навчально-методичного забезпечення дисциплін: створено і постійно поновлюється банк бланкової та комп’ютерної психодіагностики, розроблено навчально-методичні посібники з усіх дисциплін фундаментальної та фахової підготовки, відеотека діагностичних, корекційних та тренінгових занять.

Викладачі кафедри активно використовують у навчальному процесі інноваційні комп’ютерні технології (Іntel, Moodle, GoogleApple), а також впроваджуються інноваційні освітні технології, діалогічні інтерактивні методи, тренінгові форми роботи (просвітницькі, комунікативні, арт-терапевтичні) тощо. Створено та обладнано за сучасними зразками кабінет практичної психології (ауд. 219) для проведення практичних занять з психодіагностики, психокорекції, соціально-психологічного тренінгу, консультування, психотерапії.


З метою вирішення проблем психологічної адаптації студентів до навчання у ВНЗ, розвитку комунікативних та перцептивних навичок у майбутніх психологів студенти вже з першого курсу залучаються до роботи у тренінгові заняття, які проводяться старшокурсниками під керівництвом викладачів кафедри.
Інформаційною та методичною базою для підготовки фахівців з психології є бібліотека кафедри. До послуг – найновіша література, близько 5000 найменувань вітчизняних та зарубіжних джерел.

Зусиллями викладачів проведені

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні засади становлення особистості майбутнього психолога та соціального педагога» (26 – 28 лютого 2003 року),
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів «Актуальні напрямки психологічних досліджень на сучасному етапі розвитку суспільства» (22-23 жовтня 2010 року),
Друга Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми девіантної поведінки: історія, теорія, практика» (17-18 травня 2013 року).

Кафедра практичної психології налагодила співпрацю із Інститутом психології НАПН України імені Г.С.Костюка, кафедрою психології освіти Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, кафедрою практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, кафедрою педагогічної і вікової психології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кафедрою психології Університету економіки і права «Крок», кафедрою педагогіки і психології Східноєвропейського слов’янського університету та ін. Здійснюється реалізація угод про співпрацю із Східно-Європейською асоціацією артерапії (м. Софія, Болгарія) та Південно-Чеським університетом (м.Чеське Будейовіце, Чехія).

Викладачі забезпечують читання понад 60 психологічних дисциплін теоретичного, прикладного та практичного характеру. На допомогу студентам викладачами кафедри видано більш як 20 навчально-методичних посібників, з них 4 з грифом Міністерства освіти і науки України.


Сьогодні, з нагоди святкування відбувається Міжнародна науково-практична конференція
«ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ».
Напрямки роботи конференції

1.Аксіологічні чинники розвитку сучасної освіти в Україні.
2.Психолого-педагогічні засади реформування середньої освіти.
3.Психологічне забезпечення інклюзивної освіти в Україні.
4.Професійно-особистісне становлення фахівця в контексті гуманітаризації вищої освіти.
5.Становлення культури життєвого самовизначення сучасної молоді.
6.Кроскультурні комунікації в освіті та академічна мобільність викладачів і студентів.


Бажаємо успіхів і процвітання!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІДТЕПЕР ШУКАЙТЕ НАС ТУТ ✋👇

ОСНОВНІ СТОРІНКИ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ  https://tnpu.edu.ua/vyhovna%20robota/sps.php  https://www.instagram.com/ps_tnpu/  T...