четвер, 8 листопада 2018 р.

ПРО помилки МИСЛЕННЯ



Коли на задньому плані ховається підпільне «але», розум ніби забарвлений двоїстістю. Тоді кожне переживання, навіть миті щастя і радості, скуті якимись почуттями обмеженості.
Один з видів "але" - це "але відмінності":
"Мій день народження пройшов чудово, але мені хотілося б…виглядати краще/ зустрічати його у більшому колі друзів/ яблучний пиріг замінити шоколадним чізкейком».


Крім того, є ще "але кращого":
"Мені подобається моя квартира, але у мого друга Дмитра квартира більша, сучасніша і світла там значно більше».
І, нарешті, є "але страху":
"Я терпіти не можу свою роботу, але хіба я знайду іншу в такі часи"?

Науково доведені факти показують, що можна подолати будь-яке відчуття власної обмеженості, тому що ці відчуття обмеженості, тривоги, страху і іншого за своєю суттю є нашими звичками. А від будь-яких звичок можна позбутися.
Для подолання «але»:
Просто скоротіть речення:  "Мій день народження пройшов чудово, але мені хотілося б шоколадний торт замість яблучного пирога". На: «Мій день народження пройшов чудово».
Переформулюйте думку так, щоб перевести акцент з негативного на позитивний: Замість: "Мені подобається мій нова квартира, але у мого друга Дмитра квартира більша, і світла там значно більше». Скажіть: «У мого друга Дмитра квартира більша, і світла там значно більше, але мені подобається моя нова квартира».
Для подолання страху спробуйте згадати про ціль (для чого вам це?) та записати план дій, як цього досягнути. Замість: "Я терпіти не можу свою роботу, але хіба я знайду іншу в такі часи"? Спробуйте: « Так. Я збираюсь знайти нову роботу і для цього я буду робити ....»

Відмовившись від уявлення про себе як про безпорадну жертву обставин, людина має можливість побачити в собі того, хто схильний породжувати помилкові ідеї, так і спроможний виправити їх. Визнавши і виправивши помилки мислення, можливо жити на більш високому рівні самореалізації.

Ніхто не може обіцяти, що це буде просто. Перші декілька місяців як правило важкі. Важко засвоїти усі навички, необхідні для того, щоб справлятися з роботою; важко мотивувати себе займатися спортом; важко пам'ятати про те, що потрібно щодня приймати вітаміни. Але через якийсь час труднощі зменшуються, і ви починаєте відчувати задоволення, відчувати результат своїх зусиль. А це позитивно вплине на ваше самопочуття та самооцінку.

Джерело: Facebook #Гайда_вгору

Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІДТЕПЕР ШУКАЙТЕ НАС ТУТ ✋👇

ОСНОВНІ СТОРІНКИ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ  https://tnpu.edu.ua/vyhovna%20robota/sps.php  https://www.instagram.com/ps_tnpu/  T...