понеділок, 26 грудня 2011 р.

Випуск "Школи лідера" 2011

Спільний проект студентської ради та соціально-психологічної служби "Школа лідера" знову успішно завершився! 
Протягом шести тренінгових занять учасники мали змогу краще пізнати своє внутрішнє "Я" та проявити лідерські якості. Студенти тренували свої лідерські навички, вміння спілкуватись, знаходити спільну мову, співпрацювати. Досліджували стилі лідерства та розвивали їх практично. Заняття сприяли розвитку навичок відповідальної поведінки, формуванню прагнення до самопізнання та самореалізації, розвитку креативності,  правильно та ефективно організовувати свій час і ставити цілі.
Ось як студенти  відгукуються про проведений тренінг.

Степусишин Оля: "Школа лідерства мені дуже сподобалась, я приємно і корисно проводила час, на тренінгах мені вдавалось відпочити і дізнатись щось корисне. Після закінчення можу впевнено сказати що отримала бажаний результат, всі мої очікування справдились, і тепер навіть після невеликого відрізку часу я бачу, що все, що я здобула на тренінгах працює і помалу починає давати плоди, буду дуже ради брати участь у подібних заходах і в майбутному особливо з таким тренером як в нас був=)".

Комнатовська Юля: "Школа лідера - це чудова можливість розвинути у собі якості лідера, впевненість у собі та у якійсь мірі силу і сміливість. Я дуже задоволена, що пішла на школу лідера, хоч це і забирало у мене дорогоцінний час, але ці заняття не пройшли даром. Перш за все я познайомилась з хорошими, цікавими людьми, весело проводила час у цьому колективі, та головне я відкрилась для оточуючих, стала більш комунікабельна, активна, відчула у собі скритого лідера, який може повести за собою колектив. Тепер я надалі буду розвивати у собі ці якості і пробувати себе у цій ролі. Я дуже вдячна за це нашому тренеру Яремчук Ользі". 
Возна Маша: "На мою думку такий проект як школа лідерства потрібна як і студентам,що починають реалізовуватися, так і пересічним людям. Ми дізналися та навчилися багато корисного, що наблизило нас до спільної мети - стати лідером. Особисто я навчилася планувати час, що є дуже важливим для мене. Тому всім раджу відвідувати школу лідерства і набиратися знань".

Нагадуємо, що "Школа лідера" проводиться щорічно. Наступний набір буде проводитися у новому навчальному році. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІДТЕПЕР ШУКАЙТЕ НАС ТУТ ✋👇

ОСНОВНІ СТОРІНКИ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ  https://tnpu.edu.ua/vyhovna%20robota/sps.php  https://www.instagram.com/ps_tnpu/  T...