вівторок, 29 вересня 2020 р.

Як допомогти першокурснику в період адаптації


    1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду першокурсників.
    2. Стежте за темпом пари - високий темп заважає багатьом студентам засвоювати матеріал.
    3. Налагоджуйте емоційний контакт з групою.
    4. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання студента. Оцінка досягнень повинна бути орієнтацією на успіх, сприяти розвитку мотивації до навчання, а не її зниження.
    5. Помічайте позитивну динаміку в розвитку кожного окремого студента (не можна порівнювати «Олену з Богданом», можна - «Богдана вчорашнього і Богдана сьогоднішнього»).
    6. Можна виражати свою незадоволеність окремими діями студента, але не студентом вцілому.
    7. Розвивайте навички самоконтролю. Не бійтеся визнати свої помилки. Постійно аналізуйте всі плюси і мінуси в своїй роботі.
    8. Урізноманітнюйте методику роботи в групах, в парах, індивідуально.
    9. Не створюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок, виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням індивіду особливостей і досягнень кожного студента.
    10. Разом з оцінкою частіше використовуйте позитивні оцінні думки («молодець, хороша відповідь, впорався» і т. д.).
    11. Не допускайте педагогічного маніпулювання.
    12. Пам'ятайте: якщо Ваш голос стає загрожуючи хрипким, це означає, що Ви робите щось не те.
    13. Пояснюючи новий матеріал, не поспішайте, повторіть зайвий раз.
    14. Спирайтеся в роботі зі студентами на їх реальні знання, уміння та навички.
    15. Створюйте ситуації успіху на занятті, щоб студенти не боялися відповідати і повірили в себе та свої сили.
    16. Говоріть батькам своїх студентів завжди найкращу правду, яку Ви знаєте про них.
    17. Не забувайте: проявом педагогічного успіху є усмішка на обличчях студентів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІДТЕПЕР ШУКАЙТЕ НАС ТУТ ✋👇

ОСНОВНІ СТОРІНКИ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ  https://tnpu.edu.ua/vyhovna%20robota/sps.php  https://www.instagram.com/ps_tnpu/  T...